Strategický marketing
od Dagmar Lesáková z vydavateľstva Sprint 2 2014
Strategický marketing
od Dagmar Lesáková z vydavateľstva Sprint 2 2014
Autor: | Dagmar Lesáková |
Vydavateľstvo: | Sprint 2 |
Rok vydania: | 2014 |
EAN: | 9788089710072 |
Počet strán: | 350 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 148x210 mm |
Žáner: | naučná literatúra |
Viac o knihe Strategický marketing (Dagmar Lesáková)
Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.