Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi

z vydavateľstva EPOS - Ing. Miroslav Mračko 2002

33,16 €

Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi

z vydavateľstva EPOS - Ing. Miroslav Mračko 2002

Vydavateľstvo: EPOS - Ing. Miroslav Mračko
Rok vydania: 2002
EAN: 9788080574529
Počet strán: 752
Tovar posielame do 5 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v pondelok 15.7.2024
Naša cena 33,16 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o produkte Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi

Súborná publikácia encyklopedického charackteru je určená manažérom rôznych druhov služieb a študentom. Sústreďuje sa na teóriu služieb, marketingu služieb, kvalitu v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

Recenzie

Zatvoriť
Výhody dyslexie
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi