Odbytová stratégia
od Štefan Majtán z vydavateľstva Sprint 2 2013
Odbytová stratégia
od Štefan Majtán z vydavateľstva Sprint 2 2013
Autor: | Štefan Majtán |
Vydavateľstvo: | Sprint 2 |
Rok vydania: | 2013 |
EAN: | 9788089393923 |
Počet strán: | 280 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 148x210 mm |
Žáner: | náučná literatúra |
Viac o knihe Odbytová stratégia (Štefan Majtán)
Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a segmentov, ich výrobnú kvalitu i obchodnú podnikateľskú činnosť. Uvádza optimalizáciu použiteľných zdrojov v marketingovom mixe a stratégií. Publikácia definuje podnikateľské poslanie, prináša jasnú víziu súčasnej a budúcej podnikateľskej činnosti odbytovej organizácie, identifikuje podnikateľské zámery odbytu, zahŕňa vzájomne súvisiace úlohy manažmentu, určuje a definuje sféry ich pôsobnosti. Charakterizuje postavenie a štruktúry podnikateľských subjektov, vytyčuje a určuje ciele ktoré chce výhľadovo podnikateľský subjekt docieliť. Podrobnejšie rozvádza a podľa rôznych typov a aktivít popisuje diferenciáciu marketingových odbytových aktivít, tieto východiská vecne klasifikuje a vyhodnocuje a určuje ďalší zámer na dosiahnutie rozvojových cieľov pri tvorbe plánovaného odbytu výrobkov a podnikateľského zisku. Čitateľ štúdiom obsahu knihy získa prehľad o prispôsobovaní odbytových stratégií i s požiadavkami zákazníkov, ako aj o jeho možných prístupoch vnímania ústretovosti, pozornosti a kúpy kvalitného úžitkového produktu a
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 150,9 kB | 17.07.2014 |