Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Odbytová stratégia

od Štefan Majtán z vydavateľstva Sprint 2 2013 SK jazyk

Odbytová stratégia

od Štefan Majtán z vydavateľstva Sprint 2 2013 SK jazyk

Autor: Štefan Majtán
Vydavateľstvo: Sprint 2
Rok vydania: 2013
EAN: 9788089393923
Počet strán: 280
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148x210 mm
Žáner: náučná literatúra
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 14,19 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Odbytová stratégia (Štefan Majtán)

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a segmentov, ich výrobnú kvalitu i obchodnú podnikateľskú činnosť. Uvádza optimalizáciu použiteľných zdrojov v marketingovom mixe a stratégií. Publikácia definuje podnikateľské poslanie, prináša jasnú víziu súčasnej a budúcej podnikateľskej činnosti odbytovej organizácie, identifikuje podnikateľské zámery odbytu, zahŕňa vzájomne súvisiace úlohy manažmentu, určuje a definuje sféry ich pôsobnosti. Charakterizuje postavenie a štruktúry podnikateľských subjektov, vytyčuje a určuje ciele ktoré chce výhľadovo podnikateľský subjekt docieliť. Podrobnejšie rozvádza a podľa rôznych typov a aktivít popisuje diferenciáciu marketingových odbytových aktivít, tieto východiská vecne klasifikuje a vyhodnocuje a určuje ďalší zámer na dosiahnutie rozvojových cieľov pri tvorbe plánovaného odbytu výrobkov a podnikateľského zisku. Čitateľ štúdiom obsahu knihy získa prehľad o prispôsobovaní odbytových stratégií i s požiadavkami zákazníkov, ako aj o jeho možných prístupoch vnímania ústretovosti, pozornosti a kúpy kvalitného úžitkového produktu a

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 150,9 kB pdf 17.07.2014

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Pretože myslíš pozitívne

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Odbytová stratégia (Štefan Majtán)