Marketing v poisťovníctve e-marketing
od Jozef Adamko z vydavateľstva Vaško Michal 2014
Marketing v poisťovníctve e-marketing
od Jozef Adamko z vydavateľstva Vaško Michal 2014
Autor: | Jozef Adamko |
Vydavateľstvo: | Vaško Michal |
Rok vydania: | 2014 |
EAN: | 9788071659273 |
Počet strán: | 138 |
Typ tovaru: | Viazané knihy |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 175x245 mm |
Podtitul: | Moderný marketingový prístup |
Žáner: | ekonómia |
Viac o knihe Marketing v poisťovníctve e-marketing (Jozef Adamko)
V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničís poukázaním na určité špeci?ká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uve-denými príkladmi. Rozpísaná je právna úprava ?nančného a poistného trhu a vysvet-lený právny rámec poisťovníctva od poradenstva, sprostredkovania až po elektronický marketing a ich charakteristiky.