Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Manažment, riadenie, personalistika

Priamy marketing

od Helena Nízka z vydavateľstva Iura Edition 2002 SK jazyk

Priamy marketing

od Helena Nízka z vydavateľstva Iura Edition 2002 SK jazyk

Autor: Helena Nízka
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2002
EAN: 9788089047383
Počet strán: 148
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 180x260 mm
Edícia: Ekonómia
Žáner: právo
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 6,90 €

Akcia: Diáre k nákupu nad 20 €

Viac informácií

Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Priamy marketing (Helena Nízka)

Okrem základov priameho marketingu sa čitateľ dozvie o význame integrovanej marketingovej komunikácie v priamom marketingu, výbere cieľových skupín, o základoch a spôsoboch použitia metód priamej distribúcie. V samostatnej kapitole sú uvedené dva príklady využitia priameho marketingu v praxi (priamy marketing pre výrobok firmy 3M - „Post it“ a pre značkové tovary firmy Camel). Publikácia je určená študentom ekonomických fakúlt, manažmentu malých a stredných podnikov, ako aj odborným pracovníkom v reklamných a poradenských marketingových agentúrach.

Recenzie

Zatvoriť
Program Jošua
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Priamy marketing (Helena Nízka)