Priamy marketing
od Helena Nízka z vydavateľstva Iura Edition 2002
Priamy marketing
od Helena Nízka z vydavateľstva Iura Edition 2002
Autor: | Helena Nízka |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2002 |
EAN: | 9788089047383 |
Počet strán: | 148 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 180x260 mm |
Edícia: | Ekonómia |
Žáner: | právo |
Viac o knihe Priamy marketing (Helena Nízka)
Okrem základov priameho marketingu sa čitateľ dozvie o význame integrovanej marketingovej komunikácie v priamom marketingu, výbere cieľových skupín, o základoch a spôsoboch použitia metód priamej distribúcie. V samostatnej kapitole sú uvedené dva príklady využitia priameho marketingu v praxi (priamy marketing pre výrobok firmy 3M - „Post it“ a pre značkové tovary firmy Camel). Publikácia je určená študentom ekonomických fakúlt, manažmentu malých a stredných podnikov, ako aj odborným pracovníkom v reklamných a poradenských marketingových agentúrach.