Prima 1 Schülerbuch - učebnica
od Rizou, G. - Jin, F. - Rohrmann, L. z vydavateľstva Cornelsen Verlagskontor GmbH 2007
Prima 1 Schülerbuch - učebnica
od Rizou, G. - Jin, F. - Rohrmann, L. z vydavateľstva Cornelsen Verlagskontor GmbH 2007
Autor: | Rizou, G. - Jin, F. - Rohrmann, L. |
Vydavateľstvo: | Cornelsen Verlagskontor GmbH |
Rok vydania: | 2007 |
EAN: | 9783060200511 |
Počet strán: | 79 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | nemecký |
Predmet: | Nemecký jazyk |
ISBN: | 978-3-06-020051-1 |
Viac o knihe Prima 1 Schülerbuch - učebnica (Rizou, G. - Jin, F. - Rohrmann, L.)
Učebnica Prima 1 Schülerbuch atraktívnou formou učí žiakov nemecký jazyk od základov.
Kurz Prima je nemčina pre mládež a dospievajúcich vo veku 12 až 16 rokov, bez predchádzajúcich vedomostí z nemeckého jazyka.
Kniha je rozdelená na sedem lekcií, plus extra časti „Kleine Pause“ a „Grosse Pause“ a slovníček v prílohe. Jedna lekcia sa skladá z ôsmich strán. Prvá strana vždy obsahuje veľký obrázok s tematickou slovnou zásobou. Nasledujúcich šesť strán je venovaných textom, dialógom a aktivitám, cvičeniam na rozprávanie, čítanie a písanie, precvičovanie výslovnosti. V zmysle jazykového portfólia sú žiaci vedení k pravidelnej sebakontrole a sebahodnoteniu.
Zelenou farbou označené časti Land und Leute sú venované aktualitám o ľuďoch a kultúre nemecky hovoriacich krajín.
Oranžové boxy upozorňujú na jazykové štruktúry.
Die kleine Pause umiestnená po tretej lekcii a Die grosse Pause po siedmej lekcii je určená na opakovanie a scelenie získaných vedomostí.
Kurz Prima rozdelený podľa SERR na sedem úrovní, od A1 po C1, teda Band 1 až 7. Prima sa vyznačuje otvorenou metodikou a didaktickou koncepciou, pričom témy sú prevzaté z každodenného života žiakov a študentov.
Prima sa orientuje na prípravu žiakov tak, aby zvládli nemčinu na úrovni skúšok Fit in Deutsch 1 a Fit in Deutsch 2 podľa požiadaviek Goetheho inštitútu na certifikát.
Hlavé charakteristiky kurzu Prima:
- komunikatívny prístup,
- zameranie na reálne situácie,
- podpora voľnej komunikácie,
- integrovaný rozvoj počúvania, rozprávania, čítania a písania,
- aktivácia žiakov,
- rozvoj jazykového vedomia,
- systematické a cielené diskusie,
- regionálne informácie o nemecky hovoriacich krajín.