Reklama
od Pavel Horňák z vydavateľstva Ing. Radim Bačuvčík 2012
Reklama
od Pavel Horňák z vydavateľstva Ing. Radim Bačuvčík 2012
Autor: | Pavel Horňák |
Vydavateľstvo: | Ing. Radim Bačuvčík |
Rok vydania: | 2012 |
EAN: | 9788090427334 |
Počet strán: | 320 |
Typ tovaru: | Polopevná flexi väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 165x225 mm |
ISBN: | 978-80-904273-3-4 |
Viac o knihe Reklama (Pavel Horňák)
Kniha Reklama je príspevkom k teórii a histórii reklamy. Všetky u nás vydávané knižky nás učia ako reklamu robiť a to je skvelé. Táto viac aj teoretizuje. No a načo by to študentom malo vlastne byť? Možno preto, aby sa z reklamy raz stala aj seriózna veda, ktorá má svoju históriu, potrebuje aj svoju teóriu, vlastný pojmový aparát atď. Poslednú časť som venoval etike reklamy. Preto, aby študentom zostali ich krásne ideály mladosti aj v reklamnej praxi, aby sa neusilovali dosiahnuť len svoj profit, či profit agentúry, pre ktorú robia. Aby mysleli predovšetkým na adresátov svojej práce. Aby reklama, ktorú budú robiť, bola nielen originálna, profesionálne zvládnutá, ale aj etická a zábavná. Aby sme z nej mali všetci radosť....