Stratégia odvážnych
od Bernd H. Schmitt z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2010
Stratégia odvážnych
od Bernd H. Schmitt z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2010
Autor: | Bernd H. Schmitt |
Vydavateľstvo: | Eastone s.r.o. |
Rok vydania: | 2010 |
EAN: | 9788081091216 |
Počet strán: | 184 |
Typ tovaru: | Pevná väzba s prebalom, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 140x210 mm |
Žáner: | Riadenie, plánovanie, výroba |
ISBN: | 978-80-8109-121-6 |
Viac o knihe Stratégia odvážnych (Bernd H. Schmitt)
Všetci vieme, že firmy potrebujú kreatívne a inovatívne stratégie, aby obstáli v boji proti konkurencii. Ale konvenčné riadenie, ktoré myslí predovšetkým na optimalizáciu rizika a oceňuje opatrné myslenie, neprospieva odvážnym nápadom, ktoré by dokázali radikálne zmeniť pomery firmy.
Stratégia odvážneho myslenia je protilátkou proti takémuto druhu podnikovej zotrvačnosti. Táto kniha ponúka podrobný návod ako získavať inovatívne nápady, hodnotiť ich, zmeniť ich na stratégiu a potom ich realizovať. A navyše, nájdete tu návod na riadenie a zavedenie takých organizačných štruktúr, ktoré vám pomôžu „odvážne myslenie“ vo vašej spoločnosti dlhodobo udržať.
Stratégia odvážneho myslenia je protilátkou proti takémuto druhu podnikovej zotrvačnosti. Táto kniha ponúka podrobný návod ako získavať inovatívne nápady, hodnotiť ich, zmeniť ich na stratégiu a potom ich realizovať. A navyše, nájdete tu návod na riadenie a zavedenie takých organizačných štruktúr, ktoré vám pomôžu „odvážne myslenie“ vo vašej spoločnosti dlhodobo udržať.