Motivačný princíp
od Adrian Gostick; Chester Elton z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2010
Motivačný princíp
od Adrian Gostick; Chester Elton z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2010
Autor: | Adrian Gostick; Chester Elton |
Vydavateľstvo: | Eastone s.r.o. |
Rok vydania: | 2010 |
EAN: | 9788081091254 |
Počet strán: | 240 |
Typ tovaru: | Pevná väzba s prebalom, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 155x225 mm |
Žáner: | Poézia+životný št |
Formát: | A5 |
ISBN: | 978-80-8109-125-4 |
Viac o knihe Motivačný princíp (Adrian Gostick; Chester Elton)
Efektívne oceniť zamestnanca je jednoduchšie, ako by ste si mysleli. Nie sú na to potrebné veľké finančné zdroje a z časového hľadiska môže ísť o pár minút, možno dokonca sekúnd. Princíp sa dá ľahko naučiť a prináša okamžité výsledky.
A predsa len máloktorá organizácia dokáže v plnej miere využívať potenciál možností oceňovania zamestnancov, hoci správna forma ocenenia je najmocnejší prostriedok, ak si chcete udržať tých najlepších a dosiahnuť, aby boli vaši ľudia maximálne produktívni – a takí musia byť, aby ste si zachovali, prípadne zlepšili svoju pozíciu na trhu.
Gostick a Elton vychádzajú z rozsiahlych výskumov a z prípadových štúdií významných spoločností a presvedčivo dokazujú, že manažéri, ktorí poskytujú konštruktívne ocenenie a zmysluplné odmeny, motivujú zamestnancov k vynikajúcej práci. Títo manažéri motivujú karotkou, nie palicou (alebo ak chcete, cukrom, nie bičom) a tak posúvajú svoje tímy na ďaleko vyššiu výkonostnú úroveň a zároveň sa stávajú obľúbenými a uznávanými lídrami.
A predsa len máloktorá organizácia dokáže v plnej miere využívať potenciál možností oceňovania zamestnancov, hoci správna forma ocenenia je najmocnejší prostriedok, ak si chcete udržať tých najlepších a dosiahnuť, aby boli vaši ľudia maximálne produktívni – a takí musia byť, aby ste si zachovali, prípadne zlepšili svoju pozíciu na trhu.
Gostick a Elton vychádzajú z rozsiahlych výskumov a z prípadových štúdií významných spoločností a presvedčivo dokazujú, že manažéri, ktorí poskytujú konštruktívne ocenenie a zmysluplné odmeny, motivujú zamestnancov k vynikajúcej práci. Títo manažéri motivujú karotkou, nie palicou (alebo ak chcete, cukrom, nie bičom) a tak posúvajú svoje tímy na ďaleko vyššiu výkonostnú úroveň a zároveň sa stávajú obľúbenými a uznávanými lídrami.