Nové pravidlá marketingu & PR
od David Meerman Scott z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2010
Nové pravidlá marketingu & PR
od David Meerman Scott z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2010
Autor: | David Meerman Scott |
Vydavateľstvo: | Eastone s.r.o. |
Rok vydania: | 2010 |
EAN: | 9788081091490 |
Počet strán: | 288 |
Typ tovaru: | Pevná väzba s prebalom, matná |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 155x225 mm |
Žáner: | Poézia+životný št |
Formát: | A5 |
ISBN: | 978-80-8109-149-0 |
Viac o knihe Nové pravidlá marketingu & PR (David Meerman Scott)
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.