Základy marketingu
od Gabriela Bartáková z vydavateľstva Iura Edition 2007
Základy marketingu
od Gabriela Bartáková z vydavateľstva Iura Edition 2007
Autor: | Gabriela Bartáková |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2007 |
EAN: | 9788080781569 |
Počet strán: | 224 |
Typ tovaru: | Pevná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 150x210 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Obchod, reklama, marketing |
ISBN: | 978-80-8078-156-9 |
Viac o knihe Základy marketingu (Gabriela Bartáková)
Akcia trvá do vypredania zásob!!!
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu.
Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.