Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Reklama

od Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2010 CS jazyk

Reklama

od Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2010 CS jazyk

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš
Vydavateľstvo: GRADA Publishing, a.s.
Rok vydania: 2010
EAN: 9788024734927
ISBN: 978-80-247-3492-7
Počet strán: 208
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: český
Rozmery: 170x240x16 mm
Podtitul: Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání
Žáner: Marketing a reklama
Vydanie: 1
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 7,82 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Reklama (Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš)

Nové, aktualizované a doplnené vydanie základnej české knižky o reklame opäť pripravili poprední českí odborníci na reklamu, predsedníčka Slovenskej marketingovej spoločnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktík, bývalý prezident Asociácie komunikačných agentúr, ktorý dnes prednáša na VŠE v Prahe, Jiří Mikeš. Publikácia prináša aktuálne údaje a informácie zo sveta slovenskej a zahraničnej reklamy, približuje novinky z oblasti moderných foriem marketingovej komunikácie a ponúka nové príklady z reklamnej praxe. Hoci sa kniha venuje z väčšej časti práve reklame, je určená všetkým záujemcom o problematiku komerčných komunikácií, nielen marketingovým a reklamným manažérom a špecialistom, pracovníkom komunikačných a reklamných agentúr a študentom.

Recenzie

Zatvoriť
Oflajner
Spev siren

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Reklama (Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš)