Reklama
od Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2010
Reklama
od Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2010
Autor: | Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš |
Vydavateľstvo: | GRADA Publishing, a.s. |
Rok vydania: | 2010 |
EAN: | 9788024734927 |
ISBN: | 978-80-247-3492-7 |
Počet strán: | 208 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 170x240x16 mm |
Podtitul: | Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání |
Žáner: | Marketing a reklama |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Reklama (Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš)
Nové, aktualizované a doplnené vydanie základnej české knižky o reklame opäť pripravili poprední českí odborníci na reklamu, predsedníčka Slovenskej marketingovej spoločnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktík, bývalý prezident Asociácie komunikačných agentúr, ktorý dnes prednáša na VŠE v Prahe, Jiří Mikeš. Publikácia prináša aktuálne údaje a informácie zo sveta slovenskej a zahraničnej reklamy, približuje novinky z oblasti moderných foriem marketingovej komunikácie a ponúka nové príklady z reklamnej praxe. Hoci sa kniha venuje z väčšej časti práve reklame, je určená všetkým záujemcom o problematiku komerčných komunikácií, nielen marketingovým a reklamným manažérom a špecialistom, pracovníkom komunikačných a reklamných agentúr a študentom.