Prieskumy pre marketingový manažment
od Kornélia Richterová z vydavateľstva PhDr. Robert Farbula SOFA 2009
Prieskumy pre marketingový manažment
od Kornélia Richterová z vydavateľstva PhDr. Robert Farbula SOFA 2009
Autor: | Kornélia Richterová |
Vydavateľstvo: | PhDr. Robert Farbula SOFA |
Rok vydania: | 2009 |
EAN: | 9788089033669 |
Počet strán: | 378 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 166x240x22 mm |
ISBN: | 978-80-89033-66-9 |
Viac o knihe Prieskumy pre marketingový manažment (Kornélia Richterová)
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy.Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.