Konec marketingu
od Sergio Zyman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009
Konec marketingu
od Sergio Zyman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009
Autor: | Sergio Zyman |
Vydavateľstvo: | Management Press, s.r.o. |
Rok vydania: | 2009 |
EAN: | 9788072611348 |
Počet strán: | 216 |
Typ tovaru: | Pevná väzba s prebalom, lesklá |
Druh tovaru: | Kniha |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 173x240x10 mm |
Edícia: | Knihovna světového managementu |
Žáner: | Obchod, reklama, marketing |
Názov originálu: | The End of Marketing As We Know It |
ISBN: | 978-80-7261-134-8 |
Viac o knihe Konec marketingu (Sergio Zyman)
Marketingový génius, ktorý počas piatich rokov dokázal zvýšiť trhovú hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld dolárov, ako ho už poznáme aj ako sme ho doteraz nepoznali. Inšpirujúca. Útočný, zábavný, presvedčivý. Tvrdo pragmatický a priamočiaro orientovaný na výsledky. Zyman vo svojej legendárnej knihe ukazuje, prečo tradičné "voodoo" marketing - marketing, ako sme ho doteraz poznali - nezaberá a je mŕtvy a ako robiť marketing, ktorý predáva. Zabudnite na pekne znejúce poučky - zákazníci môžu vaše produkty milovať, ale ešte dôležitejšie je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy ..." tak prichádza ďalšia skvelá a strhujúce lekcie efektívneho marketingu. Vyšlo v rade "Knižnica svetového managementu".