Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Konec marketingu

od Sergio Zyman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009 CS jazyk

Konec marketingu

od Sergio Zyman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009 CS jazyk

Autor: Sergio Zyman
Vydavateľstvo: Management Press, s.r.o.
Rok vydania: 2009
EAN: 9788072611348
Počet strán: 216
Typ tovaru: Pevná väzba s prebalom, lesklá
Druh tovaru: Kniha
Jazyk: český
Rozmery: 173x240x10 mm
Edícia: Knihovna světového managementu
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Názov originálu: The End of Marketing As We Know It
ISBN: 978-80-7261-134-8
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 13,62 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Konec marketingu (Sergio Zyman)

Marketingový génius, ktorý počas piatich rokov dokázal zvýšiť trhovú hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld dolárov, ako ho už poznáme aj ako sme ho doteraz nepoznali. Inšpirujúca. Útočný, zábavný, presvedčivý. Tvrdo pragmatický a priamočiaro orientovaný na výsledky. Zyman vo svojej legendárnej knihe ukazuje, prečo tradičné "voodoo" marketing - marketing, ako sme ho doteraz poznali - nezaberá a je mŕtvy a ako robiť marketing, ktorý predáva. Zabudnite na pekne znejúce poučky - zákazníci môžu vaše produkty milovať, ale ešte dôležitejšie je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy ..." tak prichádza ďalšia skvelá a strhujúce lekcie efektívneho marketingu. Vyšlo v rade "Knižnica svetového managementu".

Recenzie

Zatvoriť
Velka kniha uloh pre skolkarov
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Konec marketingu (Sergio Zyman)Gordon (Sergio Zyman)