Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Intuitivní marketing

od Miloš Toman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009 CS jazyk

Intuitivní marketing

od Miloš Toman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009 CS jazyk

Autor: Miloš Toman
Vydavateľstvo: Management Press, s.r.o.
Rok vydania: 2009
EAN: 9788072611652
Počet strán: 140
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Druh tovaru: Kniha
Jazyk: český
Rozmery: 150x205x5 mm
Žáner: Obchod, reklama, marketing
ISBN: 978-80-7261-165-2
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 7,77 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Intuitivní marketing (Miloš Toman)

Nové vydanie úspešnej knihy, v ktorej autor koncepcie intuitívneho marketingu formuluje novú cestu, založenú na využívaní intuície a myšlienkovej tvorivosti av neposlednom rade i mravnej integrity. Vykonáva čitateľa jednotlivými oblasťami podnikania od základných princípov až po zvládanie úspechu. Za najdôležitejšie podmienky efektívneho marketingu považuje vieru v úspech, dôkladnú znalosť zákazníka a predovšetkým vytváranie osobného a úprimného vzťahu k nemu. Účinnosť a úspešnosť svojho prístupu ukazuje na mnohých príkladoch z praxe.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 48,0 kB pdf 27.08.2013

Recenzie

Zatvoriť
Velka kniha uloh pre skolkarov
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Intuitivní marketing (Miloš Toman)Marketingová komunikace (Miloš Toman)Naše děťátko (Miloš Toman)