Intuitivní marketing
od Miloš Toman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009
Intuitivní marketing
od Miloš Toman z vydavateľstva Management Press, s.r.o. 2009
Autor: | Miloš Toman |
Vydavateľstvo: | Management Press, s.r.o. |
Rok vydania: | 2009 |
EAN: | 9788072611652 |
Počet strán: | 140 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Druh tovaru: | Kniha |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 150x205x5 mm |
Žáner: | Obchod, reklama, marketing |
ISBN: | 978-80-7261-165-2 |
Viac o knihe Intuitivní marketing (Miloš Toman)
Nové vydanie úspešnej knihy, v ktorej autor koncepcie intuitívneho marketingu formuluje novú cestu, založenú na využívaní intuície a myšlienkovej tvorivosti av neposlednom rade i mravnej integrity. Vykonáva čitateľa jednotlivými oblasťami podnikania od základných princípov až po zvládanie úspechu. Za najdôležitejšie podmienky efektívneho marketingu považuje vieru v úspech, dôkladnú znalosť zákazníka a predovšetkým vytváranie osobného a úprimného vzťahu k nemu. Účinnosť a úspešnosť svojho prístupu ukazuje na mnohých príkladoch z praxe.
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 48,0 kB | 27.08.2013 |