Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing Základy marketingu 2

od Marek Moudrý z vydavateľstva Computer Media s.r.o. 2008 CS jazyk

Marketing Základy marketingu 2

od Marek Moudrý z vydavateľstva Computer Media s.r.o. 2008 CS jazyk

Autor: Marek Moudrý
Vydavateľstvo: Computer Media s.r.o.
Rok vydania: 2008
EAN: 9788074020018
ISBN: 978-80-7402-001-8
Počet strán: 80
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: český
Rozmery: 220x300x10 mm
Žáner: ine
Vydanie: 1
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 7,70 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Marketing Základy marketingu 2 (Marek Moudrý)

Učebnice poskytuje čitateľom základ marketingového myslenia a vedomia, že marketing je objektívne potrebná metóda riadenia firiem, a zároveň má za cieľ iniciovať v študentoch snahu o ďalšie poznávanie tejto disciplíny. Kniha vedie k rozvíjaniu schopností ekonomického myslenia a uľahčuje pochopenie marketingových činností vo firme. Študenti sa zoznámia s marketingovými koncepciami, marketingovým mixom a jeho časťami. Ujasní si význam marketingového riadenia a získajú základné predpoklady k pochopeniu trhu, rozlíšenie marketingového prostredia a na základe poznatkov marketingových komunikácií dokážu í kriticky vyhodnotiť reklamné oznámenia a publicitu. Publikácia naučí študentov efektívne pracovať s informáciami, čo umožňuje získavať aj kriticky vyhodnocovať informácie potrebné k úspešnému pôsobeniu firmy na trhu.

Recenzie

Zatvoriť
Oflajner
Spev siren

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing Základy marketingu 2 (Marek Moudrý)Henry (Marek Moudrý)O mašince Tomášovi 2 (Marek Moudrý)