Marketing Základy marketingu 1
od Marek Moudrý z vydavateľstva Computer Media s.r.o. 2008
Marketing Základy marketingu 1
od Marek Moudrý z vydavateľstva Computer Media s.r.o. 2008
Autor: | Marek Moudrý |
Vydavateľstvo: | Computer Media s.r.o. |
Rok vydania: | 2008 |
EAN: | 9788074020001 |
ISBN: | 978-80-7402-000-1 |
Počet strán: | 80 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 220x300x10 mm |
Žáner: | ine |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Marketing Základy marketingu 1 (Marek Moudrý)
Učebnice poskytuje čitateľom základ marketingového myslenia a vedomia, že marketing je objektívne potrebná metóda riadenia firiem, a zároveň má za cieľ iniciovať v študentoch snahu o ďalšie poznávanie tejto disciplíny. Kniha vedie k rozvíjaniu schopností ekonomického myslenia a uľahčuje pochopenie marketingových činností vo firme. Študenti sa zoznámia s marketingovými koncepciami, marketingovým mixom a jeho časťami. Ujasní si význam marketingového riadenia a získajú základné predpoklady k pochopeniu trhu, rozlíšenie marketingového prostredia a na základe poznatkov marketingových komunikácií dokážu kriticky vyhodnotiť reklamné oznámenia a publicitu. Publikácia naučí študentov efektívne pracovať s informáciami, čo umožňuje získavať aj kriticky vyhodnocovať informácie potrebné k úspešnému pôsobeniu firmy na trhu.