Marketing služeb
od Miroslava Vaštíková z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2008
Marketing služeb
od Miroslava Vaštíková z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2008
Autor: | Miroslava Vaštíková |
Vydavateľstvo: | GRADA Publishing, a.s. |
Rok vydania: | 2008 |
EAN: | 9788024727219 |
ISBN: | 978-80-247-2721-9 |
Počet strán: | 232 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 170x240x24 mm |
Žáner: | Životná pomoc,psychológia |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Marketing služeb (Miroslava Vaštíková)
V praktickej a čtivé knihe sa dozviete, ako vo firemnej praxi vytvoriť ponuku konkurencieschopného sortimentu služieb a tieto služby úspešne a efektívne poskytovať zákazníkom. Publikácie uznávanej českej odborníčka v tejto oblasti nemá na trhu konkurenciu. Je určená najmä marketingovým manažérom a špecialistom firiem a ďalších organizácií a študentom VŠ. Publikácie s mnohými príkladmi a návody pre prax objasňuje najprv základné pojmy a vzťahy súvisiace so službami a hodnotením vplyvu vlastností služieb na marketingovú činnosť organizácie. Následne približuje celý priebeh strategického marketingového plánovania a použitia jednotlivých nástrojov marketingového mixu služieb. Nové vydanie je úplne prepracované, obsahuje najnovšie poznatky o marketingových stratégiách, novo sú zaradené kapitoly zaoberajúce sa kvalitou v službách a marketingom neziskových organizácií, ktoré tiež poskytujú služby.