Jak psát reklamní text
od Zdeněk Křížek; Ivan Crha z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2008
Jak psát reklamní text
od Zdeněk Křížek; Ivan Crha z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s. 2008
Autor: | Zdeněk Křížek; Ivan Crha |
Vydavateľstvo: | GRADA Publishing, a.s. |
Rok vydania: | 2008 |
EAN: | 9788024724522 |
ISBN: | 978-80-247-2452-2 |
Počet strán: | 224 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 170x240x15 mm |
Žáner: | Politika, hospodárstvo |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Jak psát reklamní text (Zdeněk Křížek; Ivan Crha)
Tretie vydanie čtivé a pritom veľmi fundované knižky sa opäť venuje všetkému podstatnému, čo je potrebné poznať na zostavenie účinného reklamného textu pre inzeráty, letáky a katalógy, televíznu a rozhlasovú reklamu, vonkajšiu reklamu aj pre reklamu na internete. Nové vydanie je aktualizované s ohľadom na vývoj odbore v uplynulých piatich rokoch, novo je v knižke zaradená časť o vplyve angličtiny a jej prenikanie do českých reklamných textov, a to vrátane príkladov, väčšia pozornosť je venovaná technikám tvorivého písania, rozšírená je kapitola o texte na komerčných webových stránkach, sú doplnené nové príklady a autori zmieňujú aj niektoré nové trendy v marketingových komunikáciách vo vzťahu k tvorbe reklamného textu. Dozviete sa, čo má dobrý reklamný text zachovávať a čoho sa má vyvarovať, ako zostaviť názov firmy či produktu, ako vytvoriť slogan, ako zostaviť texty firemných brožúr, tlačových správ a PR článkov a ako textovo pripraviť expozíciu na výstave. Kniha obsahuje množstvo príkladov a praktických cvičení.