Marketing
V kategórii marketing nájdete učebnice z vydavateľstva Iura Edition ako napríklad: Aplikovaný marketing, Audit marketingu a cien, Marketing, Marketing služieb, Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie, Priamy marketing a základy marketingu.
Strategický marketing
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Posielame
do 5 dní
Kompetence leadera školy
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a znalostního managementu.
Posielame
do 10 dní
Marketing Základy marketingu 1
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového...
Posielame
do 5 dní
Marketingový výzkum
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Posielame
do 10 dní
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí a miest. Dôvodom je predovšetkým tlak na efektívnejšie...
Posielame
do 7 dní
Riadenie malých a stredných podnikov
Vydavaťeľstvo STU (2022)
Riadenie malých a stredných podnikov.
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny,...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing podnikov cestovného ruchu
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu,...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing: Aplikace v chemii, potravinářství a farmacii
Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Nákladový controlling Zbierka príkladov
Publikácia je základnou pomôckou pre študentov pri osvojovaní si praktických vedomostí z predmetu nákladový controlling. Je koncipovaná ako pracovný zošit, obsahuje viac ako 70 príkladov. Cieľom je pomocou príkladov a prípadových štúdií pripraviť študentov na riešenie úloh v oblasti sledovania, riadenia, plánovania a vyhodnocovania úrovne nákladov. V jednotlivých kapitolách sú...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing - přístup k marketingovému řízení
Problematika marketingu je ve světě i v ČR široce akcentovaná a prezentovaná. Mezi nejznámější světové odborníky patří Philip Kotler, jehož objemné publikace v překladu vyšly v ČR. Z českých odborníků je to profesor Gustav Tomek, který nedávno obdržel titul Český marketér roku 2014. Publikace Marketing s podtitulem Přístup k marketingovému...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni
Publikace Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni se věnuje velmi aktuálním tématům a je logicky rozdělena do čtyř základních částí. První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na národní a regionální úrovni, ale i na...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing - výklad pojmov
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing cestovného ruchu
Kniha je určená predovšetkým univerzitným študentom študijných programov cestovného ruchu. Poučenie a inšpiráciu pre svoju prácu v nej nájdu pracovníci manažérskych organizácií v cieľových miestach cestovného ruchu a všetci, ktorí rozhodujú o cestovnom ruchu a jeho marketingu na miestnej, regionálnej a národnej úrovni.
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing
Akcia trvá do vypredania zásob!!! Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Audit marketingu a cien
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy. Autori charakterizujú...
Druhé vydaniePublikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy. Autori...
Druhé vydaniePublikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy. Autori...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Retail marketing
Základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing služieb
Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora,...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Strategický marketing
Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom.
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Aplikovaný marketing
Akcia trvá do vypredania zásob!!! Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Základy marketingu
Akcia trvá do vypredania zásob!!! Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Marketing hotelových služeb
Ekopress (2006)
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá,...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané
Priamy marketing
Iura Edition (2002)
Marketing ako osobitný prístup k hľadaniu optimálnych efektov na fungujúcom trhu, kde nie výroba, ale predaj a tržby sú meradlom hodnotenia činnosti podniku, je komplexom činností potrebných na zachovanie žiaducej rovnováhy medzi dopytom a ponukou. Podnik musí poznať spotrebiteľa, jeho požiadavky, potreby, musí ho vedieť účinne...
Dostupnosť:
Vypredané
Vypredané