Financie, podnikanie, obchod
Investovanie na trhu komodít a reálnych aktív (1. akosť)
Neustály rast objemu obchodov na komoditných trhoch a trhoch reálnych aktív, ako aj zásadné zmeny, ktorými v poslednom desaťročí prechádzajú, sa stali výzvou pre autorský kolektív priniesť na slovenský trh odbornej literatúry titul venovaný tejto problematike.
Keďže ide o rozsiahlu problematiku, autori tomu prispôsobili aj štruktúru publikácie, ktorú rozdelili do dvoch...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
Byznys a Pasivní příjem (1. akosť)
V této knize najdeš kompletní návod, jak si zabezpečíš dostatečný příjem, nejprve aktivní a potom pasivní, který pokryje všechny tvé náklady na živobytí, zábavu, hobby a partnerský život. Přesně ti vysvětlím postup, krok za krokem, jak si najdeš oblast, kterou se chceš zabývat celý život, která tě naplňuje, staneš se...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
Konanie podnikateľa (1. akosť)
Publikácia Konanie podnikateľa sa venuje kľúčovému aspektu výkonu podnikateľskej činnosti, ktorým je konanie podnikateľa v právnych vzťahoch. V kontexte stanovenej problematiky sa autori zaoberajú právom aprobovanými spôsobmi konania podnikateľa, prostredníctvom ktorých môže prejavovať svoju vôľu navonok voči tretím osobám tak, aby jeho prejav vôle spôsoboval ním zamýšľané právne účinky. Jedinečnosť...
Dostupnosť:
na sklade (3 ks)
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi (1. akosť)
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení navečný zápas v tejto nekončiacej studenej...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
No filter (1. akosť)
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko,...
Dostupnosť:
na sklade (10 ks)
Nová práca (1. akosť)
Táto kniha vás krok za krokom prevedie procesom efektívneho hľadania zamestnania. Príručka obsahuje všetko potrebné na nájdenie vysnívanej práce od prípravy, cez vyhľadávanie voľných pracovných miest, až po návod, ako urobiť skvelý dojem pri pracovnom pohovore. Postihuje aj vplyv moderných technológií na trh práce a psychologické aspekty, ktoré treba pri...
Dostupnosť:
na sklade (4 ks)
Superkríza prichádza (1. akosť)
Dennodenne prichádzame do styku s peniazmi, ale rozumieme im aspoň trochu? Skade sa berú? Ako vlastne vznikajú? Čo to vlastne peniaze sú? Viete, že vznikli vlastne podvodom? Prečo zanikol tzv. zlatý štandart? Ako vznikla najväčšia finančná konšpirácia v dejinách? A aké má následky dodnes? Prečo vznikajú ekonomické krízy? Aká je...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
Udržateľnosť (1. akosť)
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha...
Dostupnosť:
na sklade (7 ks)
Veľká štvorka (1. akosť)
Skrytá tvár spoločností Amazon, Apple, Facebook a Google.
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť Amazon prebúdza pravekého lovca a zberača, Apple rozmnožovací pud,...
Dostupnosť:
na sklade (4 ks)
Zlá krev (1. akosť)
Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako Steva Jobse v sukních? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve skutečnosti podvod?Příběh firmy Theranos je strhujícím byznysovým thrilerem, oknem do paradoxního světa Silicon Valley...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání (1. akosť)
Jedná se o soubor poznatků z praxe Vladimíra Johna, který řídí nadnárodní holdingovou společnost Meriglobe, zabývající se poradentstvím v oblasti podnikání. V této knize se zabývá jmenováním hlavních rizik v podnikání a návrhů, jak je zvládnout. Tato populárně naučná kniha je určena zejména vlastníkům malých a středních podniků.
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
Naša chuť úspechu (1. akosť)
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: dozviete sa len o konkrétnych, priamo aplikovateľných nástrojoch...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)
Práce na dálku (1. akosť)
Práce z domova - nebo z kavárny - nebo z pláže - nebo si dosaďte co chcete, je nepřehlédnutelným a rychle se rozvíjejícím fenoménem. Trendem, který mohl vzniknout relativně nedávno díky rozvoji technologií, zato je něčím, co byste ani jako zaměstanavatel či zaměstnanec neměli nadále přehlížet. Kniha nabízí odpovědi na...
Dostupnosť:
na sklade (2 ks)
Istou cestou k bohatstvu (1. akosť)
Táto kniha je pragmatická, nie filozofická. Je praktickým návodom, nie výkladom o teóriách. Určená je ľuďom, ktorých najnaliehavejšou potrebou je mať peniaze; ľuďom, ktorí si želajú najskôr zbohatnúť a filozofovať chcú až potom. Je pre tých, ktorí si zatiaľ nenašli čas, možnosti ani príležitosť, zahĺbiť sa do štúdia metafyziky, chcú...
Dostupnosť:
na sklade (2 ks)
Realita podnikání (1. akosť)
Kniha je komplexním rádcem pro ty, kteří zakládají a řídí významné organizace, tedy ty, jež překonávají test času a ignorují pomíjivé módní trendy v teorii podnikání. Tato nepostradatelná kniha obsahuje aktualizované a rozšířené nejlepší vstupy z autorova populárního blogu a přibližuje jeho nenapodobitelné pojetí různých témat: od efektivního e-mailování přes...
Dostupnosť:
na sklade (2 ks)
Tři zákony produktivity (1. akosť)
Jak se výkonnému řediteli novozélandské ocelářské společnosti podařilo během jediného roku dostat firmu mezi hlavní hráče na trhu? Jak dokázal šestisetčlenný tým pracující na modernizaci největší naftařské společnosti v Brazílii překonat počáteční skepsi a vnitřní konflikty a zaznamenat přelomový úspěch? Proč významná japonská stavební firma vzkvétala i v časech hluboké...
Dostupnosť:
na sklade (1 ks)